Kastamonu Üniversitesi | Geleceğini İnşa Edeceğin Üniversite

Fakültemiz Gazetecilik Bölümü İki Yıl Süre ile Akredite Oldu!

Fakültemiz Gazetecilik Bölümü, İLEDAK İletişim Eğitimi Değerlendirme Akreditasyon Kurulu tarafından akredite edildi.

Fakültemiz Gazetecilik Bölümü, İLEDAK’ın incelemeleri sonucunda akredite oldu. İLEDAK, Gazetecilik Bölümü’nün yoğun bir hazırlık sürecinden sonra hazırladığı Özdeğerlendirme Raporu’nu inceledi ve Kasım ayında Fakültemizi ziyaret etti. Saha ziyaretinde Fakültemizin mevcut durumunu inceleyen İLEDAK ekibi, eğitim-öğretim faaliyetlerini ve uygulama birimlerinin çalışmalarını yerinde gördü. Ekip Değerlendirme Raporu hazırlayarak bu raporu Rektörlük makamına da sundu.

Kastamonu’da çalışmalarını tamamlayan İLEDAK ekibi görüşünü İLAD’a sundu. İLAD Yönetim Kurulu, Kastamonu Üniversitesi İletişim Fakültesi Gazetecilik Bölümü’ne “2 yıl süreli akreditasyon” verilmesini uygun gördü.

Gazetecilik Bölümü, Radyo, Televizyon ve Sinema Bölümü’nden sonra Fakültemizde akredite edilen ikinci bölüm oldu.

♿ Erişilebilirlik Tercihleri Ctrl+Shift+A

🔊 Sesli Okuma (Ekran Okuyucu)
🔤 Yazı Boyutu
100%
↕ Satır Yüksekliği
100%
↔ Harf Boşluğu
100%
🔍 İçerik Ölçeklendirme
100%
Renk & Görünüm
Yazı & Hizalama
Navigasyon & Araçlar